Na het installeren van een systeem wilt u er uiteraard probleemloos en langdurig mee werken. Wij kunnen u hierbij ondersteunen in de vorm van Tele Support Abonnementen. Voor onze standaardpakketten bieden wij twee mogelijkheden aan:
Tele Support Abonnement Plus
Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:
- Regelmatig de meest recente versie van het systeem installeren
- Preventief en regulier onderhoud op het systeem uitvoeren
- Backups van belangrijke gegevens van het systeem maken
- On-line gegevens bekijken bij foutmeldingen of vragen
Tele Support Abonnement Basis
Dit abonnement biedt u de volgende ondersteuning:
- Beantwoorden van uw vragen over onze systemen tijdens kantooruren
- Ontvangen van mededelingen over belangrijke aanpassingen, uitbreidingen en opgeloste fouten
- Toegang tot het besloten deel van onze website voor het raadplegen van het logboek van het systeem en het downloaden van updates i.v.m. kleine aanpassingen in het systeem
- Deelname aan de gebruikersgroep van het systeem.
Daarnaast kunt u ook individuele afspraken met ons maken voor onderhoud van uw maatwerksoftware.