Na het installeren van een systeem wilt u er uiteraard probleemloos en langdurig mee werken. Wij kunnen u hierbij ondersteunen in de vorm van Tele Support Abonnementen. Voor onze standaardpakketten bieden wij twee mogelijkheden aan:

Tele Support Abonnement Plus

Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:Dit abonnement biedt alle mogelijkheden van het basis-abonnement. Daarnaast geeft u ons de mogelijkheid om via een beveiligde (VPN) verbinding in te loggen op uw terminal server, zodat wij voor u het onderhoud van het systeem uit kunnen voeren. Dit bestaat uit:

  • Regelmatig de meest recente versie van het systeem installeren
  • Preventief en regulier onderhoud op het systeem uitvoeren
  • Backups van belangrijke gegevens van het systeem maken
  • On-line gegevens bekijken bij foutmeldingen of vragen

Tele Support Abonnement Basis

Dit abonnement biedt u de volgende ondersteuning:

  • Beantwoorden van uw vragen over onze systemen tijdens kantooruren
  • Ontvangen van mededelingen over belangrijke aanpassingen, uitbreidingen en opgeloste fouten
  • Toegang tot het besloten deel van onze website voor het raadplegen van het logboek van het systeem en het downloaden van updates i.v.m. kleine aanpassingen in het systeem
  • Deelname aan de gebruikersgroep van het systeem.

Daarnaast kunt u ook individuele afspraken met ons maken voor onderhoud van uw maatwerksoftware.